مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-14اقتصادي

ظرفیت های گردشگری تاریخی گیلان مغفول مانده است


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه توجه به گردشگری تاریخی استان گیلان را متحول می کند، گفت: ظرفیت های گردشگری تاریخی گیلان مغفول مانده؛ - این در حالی است که 300 بنای تاریخی داریم که 221 بنا در اختیار دستگاه های اجرایی است.

ولی جهانی در افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به برگزاری این همایش و نمایشگاه برای نخستین بار در کشور، اظهار کرد: با محوریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این همایش در همه استان ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه گیلان فرصت های بزرگ سرمایه گذاری دارد، افزود: به دنبال تلفیق گردشگری تاریخی و طبیعی هستیم، زیرا ظرفیت های گردشگری تاریخی گیلان مغفول مانده؛ این در حالی است که 300 بنای تاریخی داریم که 221 بنا در اختیار دستگاه های اجرایی است که به زودی فرایند مرمت آنها برای سرمایه گذاری و راه اندازی موزه ها و کافه موزه ها و هتل ها و.

اجرایی می شود.

مدیرکل با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و تاکیدات رییس جمهور و پیگیری های وزیر میراث فرهنگی و حمایت های استاندار گیلان در حوزه گردشگری، بیان کرد: در فرایندهای سرمایه گذاری به دنبال اشتغال آفرینی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری تاریخی گیلان مغفول مانده است

ظرفیت های گردشگری تاریخی گیلان مغفول مانده است